Många gånger pratas det om att folk på odla är på ett visst sätt, men jag för min del har kommit fram till att de är människor, precis som på andra fora och i verkligheten. Det finns många trevliga och det finns skitstövlar. Jag tyckte också att odla var trevligare förr men jag tänker inte lämna för att det fortfarande är trevligt och för att jag inte har hittat något annat ställe på nätet där jag känner mig så hemma som här. Jag är med i några andra fora, om än inte speciellt aktiv. Jag har blivit bemött bra ibland, fått svar på frågor etc, andra gånger känner jag mig ignorerad och ibland är folk elaka och jag blir ledsen. Det är alltså inget som är typiskt för odla. Personligen har jag dessutom svårt för när trådar delas och flyttas hur som helst av överaktiva moderatorer som leker polis. (Däremot skulle jag vara tacksam om admin kunde avlägsna trollen

). De gånger jag känner mig trött på odla tänker jag på att det ändå är mycket värre överallt annars, så tar jag en paus och kommer sen tillbaka hit. Det hoppas jag att du aq42

också gör.

För det är när de trevliga och förnuftiga försvinner en efter en som odla blir mindre trevligt.