Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Tips på gräsklippare, Akut, måste köpa ny men är pank så ...
          ingrid fuxwall
          Inlägg 28-05-2012, 19:45
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 792
          Medlem nr: 5 891

Den nuvarande köptes 1999 och jag inser att det är dags för en ny men finns det något billigare än klippo?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          malcolm
          Inlägg 29-05-2012, 13:45
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 20 052
          Medlem nr: 30 311

Därför att det är dålig kvalité på deras grejor, jag har själv haft en gräsklippare och en kedjesåg av deras fablikat och det var bqara smäck, grannen skrotade förresten sin inte allt för gamla Stiga gräsklippare i veckan efter det att den var bortom all hjälp och jag känner flera som är missnöjda med produkterna, Billiga maskiner iof. sig men man får vad man betalar för. Min Klippo som jqag har haft i ca. 20 år har det aldrig varit några problem med och den startar alltid på första rycket även efter vinteruppehållet medan den Stiga som familjen hade vid sommarstugan fick man ägna en halv dag för att få igång första gången på sommaren. Man skall också notera att Stigan stod inomhus under vintern medan Klippon förvaras under en upp-och-nedvänd skottkärra utomhus på vintern.

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-07-2025, 23:29

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon