Medlem
Antal inlägg: 23 957
Medlem nr: 296
DVD:n ej regionkodad så det var bara att köra. Fast lite skrälligt ljud. Det kom även med 7 dubbelsidiga idolbilder. Toppen. Plastade också, tål säkert fläckar.
Den som tror på det förtjänar en dumstrut. Fast allvarligt, undrar hur många ex det finns av denna utgåva i Sverige? Säkert inte många, kanske bara detta med tanke på tillgängligheten och det allmänna påhoppet på AKB-fans. Så kära odla(idi)oter, ni har varit med om en premiär.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Medlem
Antal inlägg: 20 052
Medlem nr: 30 311
AKB-tjerna klarar ALLT och kan vara charmerande även i fotsida kläder, jag had varit en av deras fans även om de uppträtt i långbyxor-
Jag känner mig fö. bekväm i den här tråden vad den än kallas och syftet har ju aldrig varit att skapa en himla massa trådar med samma innehåll. Hade folk nöjt sig med att ha åsikter om musiken eller gruppen som sådan i den förra tråden hade den kunnat leva vidare men påhoppen mot oss som gillar tjejerna blev värre och värre så därför är vi där vi är idag. Trådar med samma ämne förresten... hur många trådar finns det inte om tex. tomater eller rosor...?