Håller med dig Ugglemor !även om man är härdad av livet så når man en gräns där man vägrar ta skit och vill bli bemött som en individ med respeckt .Många här bejakar inte mångfallden bland människor hugger gärna ner på allt och alla som inte tycker som dom och idiotförklara dom som inte hänger på mobbingen här .Tycker att här på Odla Småprat förekomer det mycket vuxenmobbing och vi är då sannerligen inga förebilder för våra barn i samhället. Vi har ett Gäng här på Odla Småprat som sätter i system att mobba alla som inte tycker som dom och fan ta Bofinken om man är Borgelig.Och de här Människorna påstår vara solidariska och gämlika oavset politisk tillhörighet osv de ska stå för allas rätt oavset ras eller politisk tillhörighet !Tillåt mig gapskratta

De är ju bara här för att bråka och jävlas!de får en kick av det !Någon som hört ordet Progesering !Jag fattar inte att någon här på Odla satt Stopp för internet Trollen !de har ju inte ens fattat att folk lämnar Odlas Småprat för att det blivit "bråkstakarnas Forum " Ser att Biggan nu fått Huvudrollen här .
Fick för mig att titta in i kväll för skojs skull och ser hur Odlas Småprat dras ner av dom som är aggresiva och vill bråka .Och vad fan finns Moderatorerna ?skärp er om ni vill ha kvar Odla .