Dags att göra ett avslut på denna tråden, dock inte på Japan-popen i sig. Med tanke på alla psykfall som finns här går det inte föra en vettig diskussion om ämnet. Jag är fortfarande förundrad över reaktionerna, jag kan gilla eller ogilla musik men jag skulle aldrig kunna sätta igång med rena förföljelsen av personer som råkar gilla musik jag inte gillar. Dessa flickor lockar tydligen fram de märkligaste och mörkaste sidorna hos en del människor. Att komma på tanken att skriva att man kräks på en viss musik är helt osannolikt, det går inte ens att kommentera. Det kommer nog att ramla in en och annan länk i musiktråden för att hålla grytan kokande, jag kommer dock inte att på något sätt kommentera ytterligare personangrepp. Om någon vill veta något mera om ämnet så är PM-lådan öppen. Jag har dessutom beslutat mig för att placera en del individer här i en imaginär frysbox tills vidare, inga inlägg kommer att besvaras av dessa. Hur länge och vilka det rör sig om får framtiden utvisa, en del får nog sitta där till döddagar.
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|