CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2012, 07:27)

Först får jag nog framhålla att jag inte riktigt är med malcolm i skapandet av dessa trådar men han får göra som han vill. Sen vill jag bara påpeka att om någon tror sig kunna bilda sig en uppfattning av mig med anledning av vad jag skriver i inlägg om j-popen så är man ute på hal is. Ca hälften av inläggen, innehåll och antal mm, är skrivet i avsikt att försöka få vissa surkärringar att explodera för jag har kommit till den punkten. Jag skriver dock givetvis ingen medveten lögn.
Bombning med inlägg om japansk flickpop och exploderande surkärringar.....pågår det ett Odlaianskt inbördeskrig alltså!!??
Skämt åsido, det ni sysslar med är dålig reklam för både Japan och er älskade flickpopgrupp. Inte blir man mer posotivt inställd till AKB48 i alla fall, när ni envisas med att gnabbas och kasta tråkiga gliringar omkring er i snart varenda annan tråd här på Småprat .
Är det inte snart dags att lägga det där om gubbsjukan bakom er och gå vidare i livet?
(Beträffande er ev gubbsjuka, så är det också hög tid att en gång för alla avskriva det också. Ni påminner faktiskt mer om dagisbarn än om
mogna äldre herrar, om än med ett ovanligt gott öga till ung kvinnlig fägring...)
Redigerat av Cacki: 14-06-2012, 07:42