CITAT (Gossen Ruda @ 14-06-2012, 11:33)

Alltid lika märkligt att se att personer som spytt galla och påhittade anklagelser över mig och malcolm sen har mage att klaga på vad vi svarat. Selektivt minne? Jag vet minsann vad jag skrivit men jag var inte först med smutskastningen. Som bekant brukar jag inte vända andra kinden till. Däremot kan jag hålla med om att det är för många trådar om Japan. Jag håller mig till helst till den allmänna Japan-tråden och musiktråden. Kände mig dock tvungen att svara här.
Det är väldigt mycket som du tydligen känner dig tvungen till och en av de sakerna var visst att du var tvungen att ta åt dig personligt av något som var menat som ett skämt nämligen "gubbsjuka". Ärligt talat så har jag aldrig hört det uttrycket annat än i skämtsamma ordalag så jag kunde inte ens i min vildaste fantasi tro att du skulle ta illa upp av det. Vem som spytt galla vet jag inte och jag vet inte heller om man kan kalla det för anklagelser det som skrivits. Det ena gav väl det andra från båda håll.
Vi är många som reagerat på ert udda fanatiska intresse och det hade vi väl inte gjort om ni inte själva skrivit och lovprisat tjejrna på det sätt som ni gjorde. Det var ju ren idoldyrkan av ett gäng lättklädda tonårstjejer ni höll på med. Fattar du inte reaktionerna när gamla gubbar beter sig så så är du bara att beklaga. Du kan aldrig skylla ditt eget beteende på andra!