CITAT (Gossen Ruda @ 16-06-2012, 08:32)

Det mest beklämmande med exempelvis hetsen mot AKB är den medvetna felstavningen av namnet, har förekommit flera gånger. Säger mer om skrivaren än man kan tro.
Att man orkar, ja jag har stavat det fel många gånger kommer inte ihåg ordningen på det, och har inte brytt mig speciellt mycket. Hur kan det vara beklämmande ?
Medvetet nej, har jag dessutom varit irriterad, arg, ledsen m.m. vilket jag varit i dessa diskuterar så är det inte mycket som blivit rätt i stavningen verken av deras namn eller andra ord.
JAG kommer SÄKERT stava fel på deras namn igen, och kommer säkert aldrig komma ihåg kombinationen. Vill du ta det beklämmande så varsågod

Dessutom finns där många likande namn ''Yasushi Akimoto is also expanding his theater-based idol group concept to other cities and, since recently, countries. He has formed SKE48 (based at a theater in the Sakae area of Nagoya), SDN48 (intended to have a more mature image), NMB48,[13] HKT48, JKT48 (Jakarta, Indonesia), TPE48 (Taipei, Taiwan), SNH48 (Shanghai, China). Another of his recent creations, Nogizaka46, was announced as an official rival for AKB48.''
För mig är det bara bokstäver och siffror.................
Redigerat av flaxss: 16-06-2012, 08:58