Först vill jag tacka alla för stödet jag fått för mina åsikter och om vad som händer här på Småprat

Tycker det är otäckt med mobben här och jag tror inte småprat är till för det ,det kan inte ha varit tanken från början att man ska hålla till här för att trycka ner andra . Kan bara småle när jag läser Mammamaggan och Stintans inlägg här ! vem jag är har jag visat genom att vara vänlig mot alla här och dom som känner igen mig sedan många år vet att jag inte är någon spydig otrevlig beräknad person tvärt om!men när jag gång på mgång får ta skit och spydigheter från Mammamagga och Stintan och en del andra här så tar tålamodeet slut och man hugger tillbaks naturligtvis !varför ska jag sitta här och ta en massa glåpord och personliga påhopp utan att reagera ?sen blir jag arg när jag ser hur vissa här går fram mot andra som visar svaghet av något slag .Lite förvånad över Aqvakuls inlägg !när jag blev påhoppad första gångerna så fick jag ett PM från dig där du gav mig ditt stöd mm !du som lärare borde väl föregå med gott exempel och stoppa mobbingen här

jag är ju inte den enda som blir utsatt här men du hakar på mobben är du rädd för att själv bli utsatt ? !En del här försökte som sakt ge sig på mig igen på Odliatern på Facebook och jag vet i stort set vilka av er det va för ni ville inte lämna ut ert nick och namn då hade vi ju fått se vilka ni är med riktiga namn !men där gick ni bet direkt för där var det en överväldigande majoritet som sa till er att lägga av med skittsnacket och mobbingen mot mig
och andra .Frågan är väl igentligen vilka ni är ? inte vem jag är för jag vet att jag är en godhjärtad människa som bara vill väl och gärna ställer upp för andra som behöver det jag är känd för det bland vänner och bekanta .Tycker nog att det viktigaste är att jag själv vet vem jag är och att jag har ett gott hjärta .Tycker det är ynkligt med nätmobbing !
Redigerat av Motti: 23-06-2012, 22:28