Jag har väl för sjutton inte förvanskat Facebook !nu får ni allt ta och skärpa er med påhoppen !Du Marcus påstår att jag har förvandskat Facebook .Facebook är allmänt och jag har absolut inte dragit dit någon skit härifrån ,för sjutton läs inlägen när ni är nyktra eller vakna !jag skrev att jag var glad för att slippa trollen på Facebook och det menade jag av hela mitt hjärta för där finns inga personliga påhopp eller förföljelse eller Mobbing !Men de som försökt trycka ner mig här försökte samma på Facebook och det kan väl i all sin da inte vara mitt fel.Ingen har sakt ett ont ord till mig på Facebooks Odliater men de ställde upp för mig och talade om att de inte tolererar Mobbing för där sysslas det inte med något annat än odling och jag tror ingen på Odliaterna stör sig på mig heller vi har bara trevligt och utbyter odlingstips mm !Säger som Strinberg : det är synd om människan ! Marcus det blev aldrig någon diskution på Facebook därför att mobbarna trycktes ner direkt ingen av odliaterna ställde upp på mobbningen av mig utan tog mig i försvar så enkelt är det !Skönt att det finns människor som har hjärtan och ställer upp för dom som blir nertryckta ,fast nog klarar jag mig själv och är stark som fan men det är ändå skönt med stöd !
Redigerat av Motti: 25-06-2012, 23:17
|