CITAT (Bengalow @ 05-07-2012, 21:37)

Jag har ingen medkänsla till eller kärlek för Adolf Hitler, Doc Duvalier, Pol Pot eller Idi Amin, och det vore en besvikelse om jag kom i samma magnetfält som sådana. Jag tror inte jag skulle kunna känna något FÖR dem. Då är det skönt att veta att livet slutar, och att att andar inte finns. Den dagen jag ligger där, så skall jag inte behöva besväras av varken Jehovas vittnen eller Satansorden. Punkt. Slut
Bengalov,det är våra egon som inte kan känna kärlek!Och jag kan villigt erkänna att jag inte heller känner kärlek till sådana personer som du nämnde!
HUR kan du veta att livet bara slutar och att andar inte finns?
Gossen Ruda,hur jag beteer mig hör inte hit!
Universum består av ett slags intelligent fält av energi som är grunden för vår fysiska värld. Övertygelser är det språk som kommunicerar med denna vävnad eller fält. Det är två fakta som författaren Gregg Braden utforskar i sina böcker och i sin undervisning.
Det finns forskning som visar att övertygelser som är förankrade i hjärtat påverkar allt från kroppens läkning till atomernas värld.
Den här bokens syfte är att hjälpa oss acceptera vår oerhörda kraft och inse att vi aldrig är längre bort än en tanke från den största kärleken, den djupaste läkningen och de mest förunderliga mirakel.