Har någon tänkt till när det gäller de gamla mästarna, innom konst och musik, varifrån de fick sin inspiration?
De upptäcker som gjordes en gång i tiden av framstående forskare som gett så mycket till vår tid, har kommit till just genom att dessa män/kvinnor har inte endast varit typ --"navelskådare" utan med sina öppna sinnen fått hjälp av dem fr. andra sidan för att kunna föra oss andra vidare.
Wagner skrev sina bästa musikstycken under ett transliknande tillstånd, samma gäller med de andra stora konstnärer och musiker.......
Så begränsad är vårt meedvetande om man låser sig totalt ----- det blir inga "underverk" att visa till kommande tider.
Numera finns ju kameror som är mysket utvecklade och kan få med sig ett och annat och kring detta jobbas det både Sovjet och USA samt Australien.....det finns väldigt bra studier de visat på detta vis.
Till Gossen:
Jag miste min älskade moster nu i februali och hon var en vanlig bokstavskristen människa och hade svårt att ta till sig vad jag berättade om. Under min kurs i Stands5th Hall fick en av medierna syn på henne och förklarade det hela, först beskriva hur personen såg ut i livet, hur hon dog osv. men det som var det roliga(?) var att min moster såg ut som en uggla och visste inte hur hon hade det, men hon gav ett svar --- men, det ÄR JU SOM DU BETÄTTAT OM......mediet frågade mig endast om hon har nyligen gått över gränssen pga att detta hade hon inte väntat sig, japp, sa jag, precis så är fallet........
Jag menar att den dagen du lämnar detta tillvaro så får du en jäkla överraskning...

...