Tack för det att man får finnas till???? det gör jag ändå....
Det är sant att även i vetenkapens värld är inte allt 100%. Det finns människor som har en extra känslighet, det märks numera rätt väl av de seriösa skolor runt om i världen dit de som äger den eftra känsligheten samlas. Detta var inte möjligt ca. 25 år sedan. Att ryssen snackar sig varm för vetenskap så kan jag tala om att jag har studerat både kemi och fysik i universitesnivå, samt matte och det finns betygen från det, så jag vet nog mer än endast det jag nu sysslar med nog mer än du anar. Tyvärr fick jag inte möjligheten att studera mer av det, men trots detta har min andliga sida levt bredvid mig hela tiden, så jag höll tyst om det tills det var dags att ta itu med det, men kristen har jag alltid varit utan biblar och predikan.......
I England, där jag kommer att fortsätta att studera, säger de professionella lärarna att svenskarna är rent sagt enformiga med sina sk. diplomer och att ingen får kunna mer än de själva..... det stämmer rätt så bra. Mer öppna är de elever jag träffar från australien och USA och även en del fr. tyskland. Det är mer intressant att tillhöra i en organisation som är noggrann, ser efter bevisföring och är inte så jäkla vrång som de är här i landet och jag har möjligheten att lämna Sveriges snea kursser bakom mig. Även en del norrmän och danskar har betett sig mer hyfsade.......
Japp nog om detta.!
|