tack för era svar.
vi gjorde detta i juni efter blomningen. bifogar en bild för att ni ska se "träden" och visst det är inte fint nu, men nere vid roten är det tätt grönt och massor av nytt som kommer, så det kommer ju absolut komma upp nytt....
jag bifogar en bild på hur det ser ut idag, men kolla nertill så ser ni allt grönt som kommer.
CITAT (hedenberg_81 @ 07-07-2012, 07:26)

tack för era svar.
vi gjorde detta i juni efter blomningen. bifogar en bild för att ni ska se "träden" och visst det är inte fint nu, men nere vid roten är det tätt grönt och massor av nytt som kommer, så det kommer ju absolut komma upp nytt....
jag bifogar en bild på hur det ser ut idag, men kolla nertill så ser ni allt grönt som kommer.
det "hålet" ut mot grannet ni ser var redan innan gjort
tack för ditt inlägg Cilla, vi har bott här i ett år så är relativt nyinflyttade. kan dock ej se att vi varit störande mot andra, vi har hållit oss på våran tomt och våran gård. vi samverkar med gården och de som klagar bor på en annan gård vi inte har mycket med att göra. vi har en gemensam kompost och den ordnar vi gemensamt här på gården där jag bor men vi har passerat baksidorna på andras tomter för att ta oss dir. framöver komemr vi köpa kompostsäckar och gå genom huset för att ta oss dit, då slipper de irritera sig på att vi passerar...