Tack silos o skånepåg, Tänkte låta bli men det finns även ni o andra som har ett öppet sinne, menar inte att man är blåögt, utan kan erkänna att det kan finnas mer i vår tillvaro. Kanske är det så att en del känner sin lilla världsbild hotad?
Det finns mycket under solen som vi inte vet om. Pga mina studier att börja forska innom läkemedelsindustrin blev inte av, har jag ett intresse om vad som andra forskar fram och om det håller.
Var och en får tro det de vill, det gör ju även jag. Dock ska man inte slå på den som har lite annorlunda erfarenheter.
Gossen vill ha mig krypande att erkänna hans fantasier....... Min mor hade den stilen att förödmjuka oss barn när vi gjorde/inte gjorde som hon befallde, då fick man ligga på knä och be om hennes förlåtelse. Det kunde dröja länge innan hon ansåg sig att ha straffat en tillräckligt. Under tiden blev man slagen, sparkad osv. Du, gossen liknar henne, men jag slutade att krypa för någon mera i mitt liv när jag rymde hemmifrån. Därefter ser jag inte bakåt, endast framåt..........ingen i hela världen ska föromjuka mig mera!.......
Ok. Sista dagen på denna bredband, nästa vecka måste jag jobba på o komma ifatt.......
|