Hjortronsylt,
Det är nog du som ska ha rosen .......

det har varit flera här i forumet som till slut blivit så illa behandlade att de fått söka hjälp att kunna gå vidare i livet, så det är så det går till här.
Har man råkat trampa någon på tårna eller haft olika tankar om något så, ett enda fel kan göra någons liv till ett helvete ..... frågan är bara om det är värt det, tycker inte jag.........
Du ska veta att det finns väldigt lååååångsinta personer och det kan göra vad som helst, verkar det som.
Jag har fått rena hot i min PM, de är insparade hos mig, men detta cär ju ett forum av så många, så det ligger nog under min värdighet att sänka mig i den mentaliteten, men har fått begräftat av våra advokater att det var rena personangrepp, men man kan ju undvika att lägga större vikt på dem, annars kommer man inte ur smetet och fastar i en sandlådenivå.
Dock vill jag framhålla att på trädgårdssidan finns mycket kunniga och hjälpsamma medlemmar och de överväger de enstaka "stollarna" om man väljer att undvika dem helt. Livet är så mycket mer och har fått härifrån goa kontakter till ett privat plan, så jag menar att ser man om sig så i det stora hela är forumet väldigt lärorikt och intressant så jag hoppas att det i framtiden finns mindre av den sämre typen....
Hoppas att du hittar din plats även här .....