CITAT (Bengalow @ 17-08-2012, 22:07)

Reklam i Photobucket? Har aldrig hört på maken! Eller du menar kanske den där rutan om att du är den 10000:e besökaren...Klicka på kryss, så blir du "reklamfri"!. Nä, dom har varit helt sjyssta. Hur kan du få det till att Photobucket är segt? Vad har du för blixtrande krav, kryddan03?
Nu vet jag ingenting om facebook - skulle aldrig gå med där, så det kan jag inte säga mer om än vad andra sagt. Min uppfattning om Facebook är - "aldrig i livet...!"
Använde själv photobucket en del förut men slutade p g a all blinkande reklam och popup-fönster. Har kvar kontot dock och kollade precis. Fortfarande lika mycket reklam... Segt var det också fortfarande och då har jag ändå en hyfsad dator med bra uppkoppling. Tänk då någon som inte brukar använda dator eller har en gammal dator. Har inga "blixtrande krav" men vill ju helst inte dö av tristess eller få ett epilepsianfall innan man ens får se bilderna.
Jag är dessutom med på ett forum där man måste länka bilder för att de skall synas i inläggen och det är konstigt nog alltid bilder som är länkade från photobucketalbum som hänger sig och står och stampar.
Om du läste igenom mitt inlägg ordentligt så var Facebook ett förslag om man ändå är medlem där och läste du ännu lite noggrannare så kunde du också sett att de som skall se bilderna i det album man väljer att dela inte behöver vara medlemmar överhuvud... Helt reklamfritt för dem dessutom...
Redigerat av Kryddan03: 17-08-2012, 21:22