Beklagligt att vissa tar illa upp för man försöker hjälpa till.
Angående specialprogram som behövs för att upptäcka och ta bort virus, så finns de flesta helt gratis på internet. Finns exempelvis en sida som skannar din dator online, med alla kända virusprogram som Norton, F-secure, NOD osv. Sedan finns ett antal gratis antispionprogram, t.ex. SUPERAntiSpyware. Andra bra program är Spybot Search and Destroy, Malwarebytes, DDS som listar vad som körs i datorn osv.
Jag betvivlar inte att ett antal virus kan finnas på odla, men bara för att ditt virusprogram upptäcker hot behöver det inte ha med odla att göra. Räcker att du är uppkopplad till internet för att potentiella virus ska kunna ta sig in.
Jag förnekar inte att det förekommiit virus på odla, det har ju tom administrationen bekräftat, däremot verkar du utgå från att alla meddelanden om trojaner etc automatiskt kommer från odla, (kanske för att du inte besökt nån annan sida?), vilket tillsammans med det andra du skrivit (när jag skapade ett för ögonen identiskt användarnamn med ditt osv) visar att du inte är det minsta insatt, tyvärr. Det är inget fel med det, absolut inte, men fortsätter du med din nuvarande attityd, så får du skylla dig själv om du inte får hjälp. Lugna ner dig människa!
Jag vill inte verka dryg, men det heter "cookie" inte cokie, anmärker på det för att du skrivit fel igen när du citerade mig. Detta är inte för att vara kaxig, utan för att folk ska lära sig
Redigerat av ryss_борис: 25-08-2012, 15:07