CITAT (Aqvakul @ 08-09-2012, 04:04)

Här dissas verkligen inget "von oben" Jag framförde bara att jag ser det som helt avgörande att vi nu mobiliserar så mycket kraft som möjligt på modereringsbiten och ansträngningarna att återskapa ett positiv, attraktivt och utvecklande forum. I det akuta läget är det mindre effektivt att ett antal kapabla medlemmar fokuserar på att debattera smätrre tekniska lösningar. Det finns det god tid till när forumets överlevnad har säkrats.
Jo du dissar! Varför måste man ställa dessa bitar mot varandra? Det ena utesluter väl inte det andra. Jag förstår inte varför du kritiserar att några medlemmar debatterat teknikaliteter en kväll. Det är väl fritt att lägga fram förslag till lösningar på olika delar för att forumet ska bli bättre.
Vi ska efter helgen få veta mer om hur modereringen är tänkt fungera och innan dess är det svårt att ha synpunkter på det. Önskemål javisst det har vi alla, men på vilket sätt menar du att du, jag och övriga ska lägga kraft på modereringsbiten i dagsläget? Har du något konkret förslag? Personligen överlåter jag hellre till forumansvariga att bestämma nivån på och hur forumet ska modereras än lägger den biten på en massa oeniga forummedlemmar.