CITAT (andreas i uppsala @ 26-11-2004, 22:21)
motgång har jag aboslut inte haft! Men folk vägrar lyssna/läsa vad jag har att säga och målar upp en egen bild av hur det är, oftast p.g.a min ålder, ni känner inte mig ni vet inte hur jag är, ni vet inte ett jävla skit om mig så kom inte och säg att jag inte vet någonting om livet. Jag behöver fane me inte tåla den här jävla skiten, jag är tröt på att diskrimineras p.g.a av min ålder och er tro att jag ingenting vet.
Jag har tänkt på det förut men nu fan dissar jag det här diskriminerande stället. Det här forumet har verkligen förändrats till det sämre, vilket allt mindre finner mig i smaken. Det är inte det här men jag har börjat växa ifrån det här, det här blev bara droppen somfick bägaren att rinna över.
Nu väntas väl en livlig debatt om hur dum och omogen vilket jag fullkomligt skiter i.
Jag skulle önska att som håller efter den här sidan raderar mig totalt.
Adios :D
Varför Andreas??? Varför känner du dig så orättvist bemött?
"Jag behöver fane me inte tåla den här jävla skiten, jag är tröt på att diskrimineras p.g.a av min ålder och er tro att jag ingenting vet.
"
Var? kan jag hitta den sk "skiten"?
Varför får inte jag och andra reagera och ge dig "svar på tal" på dina inlägg? precis som du ger oss svar på tal!?
Nu tror jag att du helt enkelt har överreagerat.
Men...Tja... du gör som du vill... jag tycker att det har varit kul att ha dig här och också intressant att se hur du lyckas med dina ovanliga växter.
Sov på saken och du finner att detta forum var ändå ganska så kul att vara med i

eller hur?... och så kommer du igen imorron
Kram