CITAT (Felix matte @ 26-11-2004, 21:54)
CITAT (Snöflinga @ 26-11-2004, 21:46)
Nejdu Felix matte, jag tror att Andreas gärna skulle vilja ha någon form av modern ättestupa, vid låt oss säga 67 års ålder. Två år att paratisera på samhället, sedan bjuds man på galej, fem rätters middag med dryckjom därtill. Minnestal och avtackning av nära och kära, gärna någon prominent person som uttrycker sin tacksamhet att vi betalat vår skatt och varit snälla.
Alla skålar i champagne, innan fall-luckan öppnas och vips är vi inte någon belastning längre. BRA VA ! :o
Han är så ung och hans erfarenhet av det "riktiga livet" är än så länge väldigt begränsat... därför får vi ha lite överseende med honom och hans åsikter

Skulle de två inläggen föra debatten framåt på något sätt?
Andreas: Du har sunda åsikter, bry dig inte om de som sänker sig till nivån i inläggen ovan. När de reagerar på det sättet bevisar de bara att deras argument mot dina inlägg tagit slut.
För övrigt tillhör jag en av dem som i princip slutat skriva inlägg i detta forum. Det hade varit roligt om diskussionerna bara handlat om åsikter, men tyvärr kommer det alltid fram ovidkommande inlägg som sänker diskussionen till en löjlig nivå (jag hade tänkt skriva sandlådenivå, men då vet jag att någon skulle skrivit något om min relativt ringa ålder och om hur jag lekte i sandlådan samtidigt som deras barn eller barnbarn).
Vad gäller själva sjukskrivningsdebatten kan jag meddela att jag från och med årsskiftet kommer att kräva att den som söker jobb hos mig visar upp ett fläckfritt sjukskrivningsintyg.
Det var allt för mig. I fortsättningen ses vi kanske på de sidor som handlar om trädgård.