God morron i tråden. Vad beträffar mitt inlägg i en annan tråd som tydligen någon låtsas bli upprörd över så är det bara att hänvisa till reglerna, om något skrivits som inte passar så skall det anmälas till forumvärden och inget annat. Helst då av den som det drabbar. Inget som tredje person skall ta som intäckt för att fortsätta sprida skit på mig. Lyckligtvis är forumvärden medveten om detta så jag behöver inte anmäla detta. Det blir alltid en viss jargong mellan medlemmar på ett forum och det mesta kan passera. Jag och stintan kan exempelvis drabba samman så stickor och strån ryker men det blåser över. Även små lätta ekivoka inlägg mellan olika medlemmar är ok.
Det är nog lite det som har drabbat forumet, avsaknaden av moderator har inneburit att medlemmarna själva har försökt styra upp innehållet men utan mer maktmedel än inlägg blir följden bara bråk. Man är rädd för att skriva något annat än menlösa inlägg eftersom man är rädd för att bli påhoppad från olika håll. Förutom då FB och andra osociala medier som har inneburit mer tapp.
Redigerat av Gossen Ruda: 29-09-2012, 07:07
--------------------
Mera Japan-pop åt svenska folket AKB48と日本を発見するには、長い時間に起こった最高のことです
Straight for ever. Cogito, ergo sum.
|