Ja men visst har det varit rätt så tunnsådd här ett bra tag, men har inte tänkt mer om orsaker till det, kanske kan det vara att tiden räcker inte till eller intresset just nu ........
Om man ska delta i någon diskussion så då kan man inte hoppa in lite då och då, det blir fel eller man själv fattar fel beslut i diskussionen man inte följt med hela tiden. .....
Jag är inte med i den FB som ni andra är, utan med en med mina irl-vänner, men även där blir det just nu så att man inte hoppar in än ett par ggr i veckan, de vet orsaken och man kan ju snacka i telefon med den man vill, om det behövs.
Det är skönt att det har blivit mer ordning här, men samtidigt börjar man välja sina ord för att inte hamna snett, både gott o ont (i mitt fall).......

men skönt att kunna rätta till sina fel ....
Jag känner gott mot alla er som finns här, trots vissa motsättningar så har det lärt en massa nytt. Brukar blädra runt både här i "småprat" och trädgårdsidan när jag nu inte kan göra mycket annat.
Jag tror att en del mår inte så bra (jukdommar, värk) och har inte orken att hänga kvar, men tror på att de återkommer när de känner sig för det.
Även jag saknar flera av de som inte synns just nu här. Detta var mina funderingar om det hela när jag läste i denna tråd. ........
Redigerat av Ugglemormor: 29-09-2012, 11:31