Har skumläst tråden, men absolut inte allt.
Talar som vanligt bara för mig själv.
För min del har jag fått tillbaka mitt liv och har därför inte lika stort behov av att hänga på odla.
På FB finns jag mer, där finns mina irl-vänner och en massa FB vänner som jag har sjukt roligt med i våra knäppa trådar. Dessutom är jag aktiv där i olika Whiplash-grupper och informerar människor med liknande skada som jag haft om det jag varit med om. Förutom det är jag involverad i projekt inom solrosuppropet.se. Just nu är det viktigare än odla. Förutom jobbsök, som jag ser som allra viktigast.
Jag är också mindre aktiv här för att jag tycker att forumet blivit tråkigt.
Det hänger även på mig att det blivit så, jag vet. Men som sagt, detta forum och i synnerhet småprat där jag mest hängt är inte högprioriterat i mitt liv just nu.
Om jag försvinner allt för långa tider och ingen vill ta över hemliga tomten (om det nu blir någon) så hojta till i Odlas Facebookgrupp. Där finns folk som är vän med mig på facebook och på så vis kan man få tag på mig. För jag vill inte att den roliga traditionen tar slut och håller gärna i det även i fortsättningsvis, även om jag personligen är mindre aktiv här.
Och vem vet, kanske jag återkommer. Men då får det bli mer fart i småpart först.