Tycker inte vi ska ge upp så lätt, det är väl som med livet i allmänhet att det finns både berg och dalar och allting befinner sig inte alltid på topp. Har själv varit med i många år på forumet men för det mesta harvat på i trädgårds- och naturdelen. Något virus har jag aldrig märkt av och man undrar ju lite om det har skrämt bort många. Fb måste man ju nästan ha numera för viss information, men jag använder den inte aktivt då jag känner mig obekväm med det forumet.
Småprat är jag inte så aktiv i då jag tycker det spårar ur rätt ofta här, inget fel i att en tråd utvecklas till något annat så är det ju även när man diskuterar irl men det är intoleransen jag inte gillar. Alla ska få säga sitt annars blir det inga diskussioner men det ska ju vara lite stil i debatten. Klart man kan hetsa upp sig och på ren svenska bli förbannad, därför ser ju världen ut som den gör, men det skadar inte att tänka efter två gånger, minst. Sådant kommer med åren så tanterna och även farbröderna på forumet borde vara förebilder för sansade debatter om saker och ting. Och framförallt - Glöm inte humorn! Kram på er alla!