CITAT (Pia L @ 02-10-2012, 18:44)

Stintan : Gossen Ruda har rätt, censur görs innan något släpps ut, det som förekommer här nu är mer förmyndarmentalitet än censur.
Om Odlas chat fortfarande finns så skulle väl dom som vill kunna ventilera med varandra där inne.....eller redigerar dom där med?? ;-)
Jaja det men det måste ju finnas en text för att kunna censurera.
Det lockar i varje fall inte till att stanna kvar på forumet när man tar bort inlägg, som inte strider mot några regler, bara för att man tycker att diskussionen blir konstig. Är det något citat i ett inlägg som stör kan man redigera bort det och låta resten vara kvar.
Det finns väl inget som behöver ventileras på chatten, som jag för övrigt inte har en aning om ifall den fungerar. Mig gör det inte ett dugg om admin ser vad jag skriver.
CITAT (herkules @ 02-10-2012, 18:53)

larv, har man gett sig på något man uppenbarligen inte klarar av - som att moderera i det här fallet - kan man åtminstone kläcka ur sig en ursäkt, en moderator lägger sig inte i någon logik i trådarna utan varnar först i tråden - skärpning annars moddas det, blir det ingen bättring tar man bort det regelvidriga. amatörer!
Det är ju så moderatorer brukar jobba