Jag har förstått att det är många av oss här som lever med värk! I den här tråden tänkte jag vi kunde tipsa varandra om saker som hjälper oss i våran vardag!
Jag har en Ikea fåtölj med fotpall som jag sitter väldigt bra i. Datorn har jag då i knät på en bricka:
På bilden är Milla valp. Att ha en valp var inte något bra för min rygg men nu är hon 3,5 år och hon ser till att jag kommer ut på promenader (även om dom oftast inte blir så långa)!
När jag är borta hos andra så är det ofta stolsryggar som inte funkar med min rygg. Då köpte jag en tempur resekudde som jag alltid tar med mig. Den är perfekt till att sätta bakom ryggen:
Jag har även en tempur bäddmadrass och den skulle jag absolut inte vara utan! Den är sååå bra och formar sig efter kroppen. Sovkudden är också något som jag skaffade efter jag ofta fick nackspärr! Jag har en i small storlek och efter jag skaffade den så är nackspärren väck!
Min trädgård ger mig också sååå mycket! Här kan jag njuta av blommorna och göra saker i min takt...lite då och då:
Vad har ni för tips för att göra vardagen med värk lättare?
Redigerat av Irene_L: 03-10-2012, 16:24