CITAT (Motti @ 06-10-2012, 01:24)

En Skogkatt har vissa klara rasegenskaper om man nu läser rasbeskrivningar tex i Bonniers stora kattbok ,även katter innehar menthalitet som är specifik alla katter har inte samma mentahlitet vilket vi människor ofta tror .Man kan se det på tassar krage och öron huvudform behåring vikt bla .Men helt klart har vår katt huskatt i sig .Men vill ni se så min eller vår katt kan ni gå in på Facebook bara skicka ett PM så kan ni få mitt namn .Sedan skulle jag vilja säga att om man fötrsöker loggar in tre gånger på Svenska katter efter fyra års medlemskap och inte kommer in då måste man vara bra full förvirrad eller blind .
Knepigt det där, när jag går in på Svenska katter (är också medlem) ser du ut som en aktiv medlem, inte avregistrerad eller blockerad på något vis.
Det står även att du varit medlem sedan 2011, närmare bestämt: tis aug 23, 2011 01:28 , så medlem i 4 år kan du väl ändå inte varit?
Kolla med administratören, du kan ha stavat fel på ditt lösenord, det är ju lätt att slinta med capslock exempelvis. Kontot kan ha låst sig tack vare det.
Redigerat av Monaxe: 06-10-2012, 14:28