CITAT (Gita @ 10-10-2012, 06:25)

Personligen skulle jag aldrig i livet ställa upp på något sådant. Mest av samma skäl som att jag aldrig i livet skulle upplåta mitt hem eller sommarstuga för inspelning av TV-serier eller liknande. Det är privat, helt enkelt.
Dessutom förekommer det ju jämt och ständig dessat snyfthistorier ( oftast får faktiskt den medverkande några tusenlappar för att se eländig ut på bild/ låta sig utnyttjas) i pressen.
Har du några garantier att din historia inte framställs/uppfattas på samma sätt?
Gita
Jag känner personligen några av dem som bland annat du kallat snyfthistorier. I några fall är verkligheten värre än artikeln, men jag antar det är väldigt svårt att ta in att verkligheten kan vara så illa.
------------------------
Här på Odla är jag trots allt lite anonym. Men trots det, varje gång jag skrivit om vad just jag har varit med om har jag sedan ångrat det. Just för att jag vägrar att bli nåt offer som man kan håna på olika sätt.
Precis som skruttis anat är jag en stark person, och skulle klara det. Men jag undrar om jag skulle fixa ilskan.

Nu har jag ju svårt att tro att det jag skulle säga skulle kunna vändas till en tycka synd om artikel med lyckligt slut, men man vet aldrig.
Nej det handlar inte om en kvällstidning.
Redigerat av Anma: 10-10-2012, 08:28