CITAT (Motti @ 16-10-2012, 00:00)

Tror Mammamaggan att en Advokat behöver andra "skills" än en Tandläkare !Om man ser hur jäkla mycket personal som tex Tenhults Folktandvård ha där jag går just nu så undrar man ?Min mor var Tandsköterska i över 40 år hos en privattandläkare både han och hans fru ,mamma var tandsjöterska i över 40 år !"Jag lagade två pyttesmå hål för två veckor sedan det kostade två tusen två hundra !Jag har enligt min nya tandläkare två hål till !I höstas så hade jag inte ett jäkla hål !så nu plötsligt hade jag fyra hål !Enligt min nya Tandläkare b!
Nu förstår jag inte riktigt hur du menar Motti. Menar du att en tandläkare inte behöver utbildning och utrustning , dyrbar utrustning till och med .
Jag skulle vara tacksam om min nya tandläkare hittade hål som min gamla inte hittat . Det kan ha funnits början till hål som din gamla tandläkare inte ville göra något åt då utan avvakta och laga när det blivit dags.
Varför misstror du din nya tandläkare ? Skulle byta direkt om jag vore som dig .
Skulle också ta reda på vilken taxa tandläkaren använder . Är det mycket dyrare än hos andra så är det ytterligare ett skäl att byta tandläkare.
Vår tandläkare tar mindre betalt än folktandvården och dessutom är vi fullständigt nöjda med behandlingarna så jag hoppas hon fortsätter ett bra tag till .