CITAT (Anma @ 24-10-2012, 10:48)

Jag förstår att det kan låta konstigt, men jag tror mig känna mig själv så pass bra att jag kan säga att klarar av att hålla isär de två rollerna. Om du och jag till exempel tycker olika så kommer jag inte be dig att hålla dig på mattan i egenskap av moderator bara för att du inte håller med mig. Då är jag ju en usel moderator och jag brukar alltid, oavsett vad, sträva efter att göra ett bra jobb.
Om ni kräver att jag inte ska få vara här som vanlig medlem så överväger jag i så fall att avsäga mig uppdraget.
Som jag sagt flera gånger. Skulle jag hamna i dispyt med en medlem skulle jag inte själv gå in som moderator i sådana diskussioner.
Samtidigt är det ju så att jag nu är moderator och då kanske jag klarar av dispyter på ett ännu bättre sätt än tidigare, just för att jag tänker efter innan om jag bryter mot forumregler och trivselregler. Och det kan väl aldrig vara en dålig sak?
Jaha, ok.

Ja jag undrade mest för att det ju har pratats om detta tidigare, hur lätt/svårt/bra/dåligt det skulle vara att vara både moderator och vanlig medlem och kunna delta i olika diskussioner och trådar.
Ni får väl testa ett tag och sen utvärdera hur ni känner och tänker ang uppdraget.

Nu har det ju varit lugnt ett tag så den senaste tidens bråk och tjafs kanske löst sej av sej självt.
(Redigerade in citatet)
Redigerat av Berith: 24-10-2012, 10:07