Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723
Vad har hänt - sen omläggningen av avdelningarna på forumet blir jag utloggad varje gång jag stänger av datorn, d.v.s. varje natt. Rätt irriterande... och just nu är det extra irriterande för det är något fel på min 4G-mottagning så helt plötsligt har mitt mobila bredband ingen som helst täckning vilket innebär att jag måste vänta tills jag får täckning igen och sen logga in på internet - och logga in på odla igen. Alla andra inloggningar ligger kvar utom hos odla. Och när det händer mitt när man gör ett inlägg som det gjorde nu är det ännu värre.....
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland
Medlem
Antal inlägg: 6 847
Medlem nr: 3 723
Går direkt - har gjort om genvägen och tagit bort cockies så får jag se om det hjälper. Det blev så här för flera i våras också kommer jag ihåg och sen helt plötsligt började det funka igen. Tänkte om kanske någon inställning ändrades när forumavdelningarna gjordes om för det var då det började.
--------------------
Hundar och pelargoner....... sen är man sysselsatt året om :) Huserar på södra Öland