Så roligt att höra era synpunkter.
Ju mer info jag tar in ju mer tvekande blir jag.
Först var jag inne på en iPad - något annat fanns inte.
Betr. utbud spel så är det inget jag behöver.
Det är i stort sett för att maila och surfa - hålla sig informerad vad som händer i världen. Det är bekvämt att ta den med till stugan. Vi har stuga på en ö och åker alltså båt så man måste försöka minimera packningen. Vi har dragit på en bärbar och den är dels lung tar plats i sin väska men som tur är sjunger den på sista versen
Efter att ha läst mycket på nätet lutar det nu åt en Android. Jag har tittat på en Samsung Galaxy.
Men jag är inte där än - jag återkommer när allt är klart.
CITAT (skånepåg @ 04-11-2012, 00:55)

Spännande utveckling så ge ditt utlåtande
Apple är de enda som ska ha en app så man kan styra datorn i realtid som att cloona skärmen till andra enheter hittils, android har bara menysystemet, men just nu skulle jag nog vänta på de nya mobilerna som kommer nästa år och vidare, de processorerna som matas in i de slår en standar pc idag, pc appar i all ära men får se vad de kan leverera grafikmässigt
So keep in touch

Pratar du mobil nu ?
Om inte - vad menas med det jag markerat ?
CITAT (Anja Danmark @ 01-11-2012, 21:43)

En vigtig ting for mig er, at jeg har både Wifi og 3G i min tablet/surfplatta

Hvis man kun har wifi, er man afhængig af et trådløst netværk, og hvis man rejser med sin tablet, vil der være mange steder, hvor man ikke kan være online.
Jeg har købt en Lenovo med 64 GB plads, Wifi, 3G og Android og er meget tilfreds!
Jeg ville ikke vælge IPad af flere årsager - begrænset kompabilitet med andre systemer, pris og manglende mulighed for at udvide med et SD-kort.
Ja detta med WiFI och 3g har jag i tankarna när jag kollar på surfplattor.
Uttag för USB är också en bit jag tittar på.