Halaj!
Vad jag behöver är istället en ren photo sharingsite:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_photo_sharing_websitesde har alla sina restriktioner, men jag fastnade för image schack. Men så läste jag på wikipedia:
Images are stored on ImageShack indefinitely unless the image or the user who uploaded it abuses the Terms of Service. The image will be rendered inaccessible if the image uses over 200 megabytes of bandwidth in a one-hour period.
If the image in question is not accessed a single time in one year, they will remove it.[4]
Det första uppfetade verkar ju bra, men det andra får mig att dra öronen åt mig.
En bild ingen har klickat på får ligga kvar hur länge som helst, men en som klickats på jättemycket under en period tas bort om ingen har klickat på den på ett år??!! Helt ologiskt!
Näe, image schack går bort.
Nu fokuserar jag Telia säker lagring istället. Jag har fått det att funka också, men så mycket jobb det är att fixa alla filer innan jag kan tanka upp dem!
Så det blev mitt val till slut, Telia. Det känns tryggt. ITbranschen har ju inte gjort sig känd för stabilitet precis, men att Telia plötsligt skulle gå omkull (och mina bilder borta) känns ju inte troligt.
//T