CITAT (RitRat @ 18-11-2012, 10:35)

Jaaa, exakt!
Detta har pratats om förut, det finns en äldre tråd om detta, och som jag förstår, så jobbar redaktionen på det. Eller åtminstone undersöker om det tekniskt är möjligt.
För att motverka dominansen av Småprat, så borde vi starta MÅNGA fler trädgårdstrådar, så att de kommer upp i antal och börjar dominera istället.
Jag har försökt de senaste dagarna att starta en tråd per dag, men vi måste bli många fler! Berätta, fråga, och inte bara läs! :-)
Träddgårdstrådarna dominerar redan helt klart. När jag har kollat så har det varit kring 30 - 35 procent Småprat och då på vintern när det är mycket mindre prat i trädgårdstrådarna än under odlingssäsong.
Då skulle jag tro att andelen Småprat halveras och ligger på 15 - 17 procent .
Men vill ni gå tillbaka till att det pratas annat än trädgård i trädgårdstrådarna så , bort med Småprat .
Småprat kom just till för att det annars spårade ur i trädgårdstrådarna och det pratades om " allmänna " saker där och inte bara trädgård.
Ni som nu har kommit nya och vill ha bort Småprat , varför söker ni er inte till en site där det bara pratas trädgård om det är det ni vill ha ?
Varför förstöra för andra ?