Jag bor på landet och har gjort det i många år.På förrförra stället bodde jag en tid ensam,mitt hus låg i slutet av vägen som enda hus på vägen. jag hade utebelysning på huset med sensor men ingen vägbelysning det var inga problem alls.
Jag har också lite svårt att förstå vad du menar Motti,här där det är lite fler hus har vi ingen vägbelysning varoch en gör som de vill med sin egna lampor,en granne tex har sin belysning tänd jämt,de flesta har sin tänd på kvällen och släcker när de går och lägger sej.
Det där med utryckningsfordon det kan ju inte ha någon betydelse,behöver jag ambulans så tänder jag väl men som nån skrev det kan jag ju behöva även mitt ute i ödemarken
Fick ett påpekande av en släkting att det såg så mörkt ut vid vårt hus och jag menar är jag borta 12tim varför ska det lysa då?Earth hour javisst men det är nog till vardags man kan göra mest.
Men vad jag förstår har ni nån form som iallafall här är väldigt ovanlig,måste säja att jag inte riktigt fattar vad för sorts belysning du menar kalla mej gärna trög men så är det.
--------------------
|