CITAT (Motti @ 23-11-2012, 23:21)

Då vill jag fråga dig Cilla ?har du någon anhörig barn eller syskon som är förståndshandikappade ? Tycker du ska vara väldigt försiktig i dina inlägg för Nazister har inget med nutid att göra .Nazister är för många en förgången tid närmare bestämt på 40 -talet.Om jag hade varit Moderator när du drar in Nazisister i det så hade jag stängt den här tråden direkt ,man måste väl för sjutton förstå vad man skriver om och vad det innebär Nazister har väl för sjutton inget att göra med våra förståndshandikappade att göra år 20012 ?
Nej, jag har inga nära anhöriga som är utvecklingsstörda men å andra sidan är den större delen av min släkt på min moders sida "utrotad", av nazisterna. ALLA som var
annorlunda blev bortsopat som skräp. Och du är naiv om du tror att nazismen tillhör en förgången tid. Se dig om runt om i landet, och i världen.
Och du, lägg av med att komma med en sån sak om moderatorer i det här fallet. Det är en sak om du inte gillar vad jag skriver. En helt annan sak om vad som är olagligt, regelvidrigt enligt ett forum eller annorstädes. Jag har inte skrivit något som överhuvudtaget kan uppfattas som regelvidrigt. Hot är däremot regelvidrigt.
Håll dig till verkligheten.