Tack KRT för allt jobb du lagt ner! Lite konstigt att dom använder så många olika vacciner men vad jag förstod av din text så innehåller inget av dom kvicksilver. Är det rätt uppfattat?
Jag gjorde en hårmineralanalys en gång och jag lågt högt i kvicksilver och när jag tog bort amalgamet så blev jag helt golvad i influensasymptom med hög feber och hela baletten dagen efter att jag tagit bort första plomben. Jag gick omkring i 2 år med en stor plomb som blivit för hög och jag hade bitit i den så den hade spruckit i två delar så jag fick nog i mig en hel del då plus att jag utsatts för det i jobbet och genom intag av gädda och abborre så jag därför är jag extra försiktigt med vacciner som innehåller kvicksilver.
Hittade det här på läkemedelsverkets webbplats
I samverkan med externa sakkunniga har Läkemedelsverket bedömt att följande forskningsprojekt kan bidra till ökad kunskap för att belysa de aktuella frågeställningarna. I urvalet av forskningsprojekt har hänsyn bl.a. tagits till redan pågående relevant forskning inom området.
Infektioner, vaccination och risk för narkolepsi – en fall-kontrollstudie
Genetik och immunologi vid narkolepsi i anknytning till Pandemrixvaccination
Autoantikroppar – immunohistokemisk analys
Immunologi och riskfaktorer för narkolepsi
Narkolepsi och influensavaccinet i en experimentell studie
A(H1N1)2009 influensapandemin 2009/2010 och narkolepsi i Sverige
Registerbaserad kohortstudie av autoimmuna/ neurologiska sjukdomar och avstötningsreaktioner efter vaccination med Pandemrix
Projekten genomförs av forskare vid Karolinska Institutet, Smittskyddsinstitutet respektive Läkemedelsverket och kommer att pågå under 2012.
http://www.lakemedelsverket.se/Alla-nyhete...ch-narkolepsi-/Borde väl komma resultat under detta år och det skall bli intressant att se vad de kom fram till.