Det är ju märkligt att inte sjukvården lyssnar på vad man säger !var inne på undersökning av mina stämband 5 dagar före jul där tre läkare skulle titta på mina stämband jag talade om för dom att jag hade något i kroppen och att jag inte mådde bra ,jag fick ta en massa prover inför operationen på labb .Mellandagarna ringer de och säger att proverna inte var tillfredställande att jag hade för höga värden av vita blodkroppar vilket tyder på en infektion ,ja så då skulle jag åka till min Vårdcentral här och ta nya prover sakt och gjort !där påpekade jag ännu en gång att jag inte mådde bra och påpekade också att jag hade infektionsastma och att jag troligtvis behövde en kur antibiotika ,fick en lite föreläsning om resistenta bakterier men de tog en snabbsänka på fem minuter och sa att allt var bra !Sedan i fredags har jag förberett mig menthalt och kroppsligt för operationen i dag ,varit väldigt nervös och orolig då jag kännde att jag varit tung och väldigt slemig i lungerna ,i går kväll fick jag en slags sveda och värk i lungorna så jag fick gå upp och ta värktabletter för att få sova några timmar före operationen.I dag på morgonen efter allt duschande svält och annat åkte vi in och resultatet var att Narkosläkaren inte ville söva mig i det skicka jag var eftersom det kunde bli komplikationer så jag fick tala med läkaren som skulle opererat mig det visade sig att jag hade början till Lunginflamation och blev hemskickad med en dunderkur Antibiotika ,min läkare sa också att hon skulle ta kontakt med min Vårdcentral och se till att de höll mig frisk och ren i lungorna tills nästa gång .Vilket slöseri med statens medel !om de bara hade lyssnar på mig på Vårdcentralen så hade allt varit klart nu .Har väntat på den här operationen sedan i september nu lär jag få vänta minst 3 veckor till .Ber om ursäkt för att inlägget blev så långt men jag var tvungen att få ur mig ilskan