CITAT (*Stintan* @ 19-01-2013, 09:56)

Men då måste du väl logga in på programmet för att kunna använda det? Annars märker du väl inte när det kommit mail? Jag kollade lite hur det såg ut och på funktionerna men jag tycker det känns konstigt med webbaserat och dessutom är jag inte ett dugg intresserad av att kunna koppla ihop program med facebook eller andra sociala medier. Den funktionen har jag bockat av i skype och på facebook. Kanske bra för dom som använder sin telefon till allt vilket jag inte gör.
Jag loggar in på hotmail precis som vanligt. Hotmail är ju också webbaserat och det är den det handlar om. Automatisk inloggning har jag på datorn. Jag kopplar inte heller ihop facebook med andra program.
Alltså, när jag loggar in på min outlook gör jag det via hotmail.com, skriver min mailadress (min hotmailadress, till och med den är samma och oförändrad) och mitt lösenord precis som vanligt och istället för att då hamna i hotmail hamnar jag i outlook, skillnaden är layouten, annars precis samma sak, ett webbaserat mailprogram, precis som hotmail var innan och som gmail är.
Jag kommer åt min outlook/hotmail från alla datorer med internet precis som innan