CITAT (mamamaggan @ 25-01-2013, 21:36)

OK så det är dit vi ska ? Ställer mig tvekande till just Fejjan men har inte undersökt helt och fullt hur man kan " verka " där.
Ser att det är fler som inte gillar att det blivit så " blekt " här . Personligen uppfattar jag det här som att Odla valde att lyssna på de som inte gillade Småprat överhuvudtaget , som skyllde på t ex bråk , för att få bort den kategorin .
OK jag har inte läst alla trådar men var fanns allt det där bråket ? Vad är defintionen på bråk kontra het diskussion eller gnäll om " mobbing " ?
Ser det som en " falang " som absolut vill ha bort Småprat , av vilken anledning vet jag inte men de stör sig otroligt på Småprat.
Om man nu gör det så är det väl bara att strunta i att öppna den kategorin och låta bli att läsa trådarna , eller hur ?
Jag omformulerar. Facebook är ett frivilligt komplement.

Fördelen med facebook är att man kan välja sina vänner. De man retar sig på kan man lätt plocka bort.
Jag vill absolut ha småprat kvar. Jag känner inte till att ledningen skulle tycka något annat heller, eller att de flesta medlemmarna skulle tycka det.
Enstaka medlemmar ja, men de är inte så många. Dessutom är det ju så att en av charmen med mänskligheten är just att man tycker olika.
De som inte längre medverkar i småprat, om det så är tillfälligt eller permanent har ju av en eller annan anledning själva valt att inte medverka. Förutom några få undantag har de försvunnit av egen fri vilja. Det kan man inte belasta själva småprat eller odla för. Tycker inte jag i alla fall.