|
Vintern är inte kul längre och vi har kollat något till vintern, främst på Teneriffa där vi brukar semestra, huset vid medelhavet är för kyligt på vintern, huset är fr. 1200-talet uppe på bergen, så det blir kallt med dom tjocka murarna, men vi vill helst vara hemma under sommaren. Syrran har ett hus i Spanien dit hon rest de senaste 10 åren, men kanske skulle man titta omkring där också för priserna på Teneriffa går inte ner lika mycket som på fastlandet, annars har vi på gång några ställen där vi kunde tänka oss att bo på vintrarna och dottern kunde ha det på sommaren...... MEN, så länge jag inte är på benen så gäller enbart semestrar.....
Vi har även kollat hus i England och man blir sugen, men vill inte lämna huset här när man har ritat den själv och trivs bra, särskild på äldre dar blir det bättre att ha det nuvarande kvar ifall man blir mer handikappad.
Det enda jag skulle vilja ha bort fr. mitt liv är min barndom, annars har jag inget att ångra eller inga behov med andra val. Jag är nöjd med det liv jag fått och har, man kan inte få det ändå utan nergångar, så det är inget att kräma sig över......
|