Undrar om jag är lite utanför med det jag vill säga, men har en fundering kring sexliv när barnen blir vittne till sina föräldrars ohämmade "humpa-pumpa" och vet inte vad det handlar om.???
Barnet skriker att pappa, gör inte mor illa!
Jag och mina syskom växte upp i ett som liknade "det lilla horhuset" och vi flickor fick stränga uppmaningar när vi kom upp till tonåren att inte komma hem med en "horunge"....någon sexundervisning fick man inte.
Själv har jag fått en make som förstod mig och det har gått bra sedan man vågade lita på den andra och vi har inte beskymmer med det, enbart vara lyhörda med varandra och ha mycket normal närhet, det räddade min rädsla.....
Ett av barnen blev överstimulerad och ligger med allt på 2 ben och den andre blev bedofil ........
Bägge två anser det de gör som deras rättighet, så jag har enbart lyssnat och tackat min lyckliga stjärna att vi är helt "normala" när det gäller den biten och upp o nergångar har man haft men dock söker man efter sin egen make/maka..... Det gäller att tala om hur man mår/känner om det.......