|
Det här med utseende och kroppsfixering undrar jag över.
Minskar lusten hos kvinnor så mycket av denna anledning ? Tror det är mer hos yngre kvinnor den finns , de som inte blivit bekväma med sin partner eller kropp än .
Har man levt ihop i sådär 40 år så förstår jag uppriktigt sagt inte varför man som kvinna ska skämmas över sin kropp , mannen ser väl heller inte ut som en 20-åring längre ?
Om man ser sig omkring så ser man att de allra allra flesta som har någon form av förhållande inte alls ser ut som Hollywoodstjärnor utan är alldeles alldeles alldagliga.
Och tänk på de som är handikappade , hur törs de ha samlag , med sina skröpliga kroppar ? Hur kan en blind bli kär ?
Män i 60-års åldern som dreglar över 20-åringar skulle nog inte veta hur de skulle fånga deras intresse , om de inte har en fet plånbok förstås, och jag tror faktiskt inte heller de skulle kunna göra vad de tror sig kunna göra.
Dreglande män tror jag bara är drömmare eller sådana som inser att titta är det enda de får göra i sin ålder.
Ska inte sticka under stol med att 20 år yngre män kan vara nog så attraktiva , jag är 60 år , men inte skulle jag kasta mig i armarna på en sådan man i första taget även om jag vore singel .
Allt är inte utseende/ålder det måste finnas något substansiellt också .
Den som bara går efter utseende är för mig en person som sparar julklappspapperet och kastar innehållet !!!
--------------------
Mälardalen zon 2 - 3
Att känna skuld är att vara human
|