Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Hoppande ögon/Nystagmus
          Elisabeth-Västku...
          Inlägg 28-02-2013, 13:13
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 4 738
          Medlem nr: 45

Finns det någon hör som också är drabbad av hoppande.

Men varför skall det ta 5 år innan man får en diagnos? Och då bara efter tjat och thafs från min sida

Undrar ju om det kan bli bättre eller om man skall leva med detta (och min yrsel som troligen kommer därifrån)

Varför tror läkaren ofta inte på sin patient? Från första början när yrseln kom, tyckte jag att det hänger ihop med ögonen. Men nej då det är två helt olika saker fick jag höra.

Jag är så trött på det som kallar sig sjukvård. Sedan omkring 20 år kämpar jag bara......

Elisabeth

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Cacki
          Inlägg 28-02-2013, 20:36
          Länk hit: #2

Medlem
          Antal inlägg: 6 240
          Medlem nr: 6 755

Ja Elisabeth, här är en till som har hoppande ögon. Det beror visserligen på min ms och jag har än så länge inte så hemskt mycket besvär av det förutom att jag numera har lite svårt för att läsa böcker när texten börjar hoppa runt lite som den behagar. Lite besvär med balansen har jag också men det får man ju ofta ändå när man har ms, så om nystalgmusen även påverkar det på något sätt kan jag faktiskt inte säga.
          Men vad det beträffar balansen, känner du till att det går att träna upp den ganska lätt med väldigt enkla medel? Det är bara att ta kontakt med en sjukgymnast så kan h*n tipsa dej om lämpliga övningar som du kan träna hemma sedan när du har tid. Det är så enkelt att man inte ens behöver masa sej iväg till en sjukgymnast för att träna.

Redigerat av Cacki: 28-02-2013, 20:37

--------------------
          **Cacki z 3**

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 30-08-2025, 16:43

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon