CITAT (*Stintan* @ 03-03-2013, 20:00)

Nej du det var ingen repetition av det du skrev så det är nog du som behöver läsa om. De flesta 16-åriga tjejer har ju knappt ens hunnit sexdebutera.
Det spelar ingen roll vad man säger till dig för du tror ändå inte på någon annan än dig själv.Tror att det är bättre att du Googlar så kanske dy hittar någon undersökning i ämnet.
Det mesta var en repetion, hur läser du egentligen? Jag frågade om den sexuella peaken åsyftade perioden man är mest sexuellt aktiv, eller om den endast syftar på då man har störst lust, och att dessa två begrepp kan vara åtskilda. Sedan repterade du det genom att skriva "Dessutom är det inte säkert att alla är mest sexuellt aktiva när lusten är som störst" Vidare skrev du "Har man ingen eller liten sexuell lust har man nog ingen större önskan att vara så sexuellt aktiv" Nähä, men det är det ingen som påstått heller, så vet inte varför du konstaterade det.
Huruvida de har hunnit debutera sexuellt är irrelevant, för de kan fortfarande känna sexuell lust, och jag påstod att jag tror den lusten är starkare när man precis blivit könsmogen, än senare, men jag kan givetvis ha helt fel. Och jag tror alla som säger att den sexuella peaken inträffar runt 40 för kvinnor. Frågan är vad den "sexuella peaken" innebär...
Jag tror på vad andra säger, men jag är kritisk av mig. Speciellt på det här forumet, där folk inte direkt är kända för att vara några einsteins...