CITAT (Piccante @ 07-03-2013, 00:23)

För att vara en sextråd så är denna väldigt tråkig just nu

Som jag förstår ryssen här så skiljer han på
lust och
sexuell aktivitet. Jag förstår hur han menar men om man har stor sexuell lust är man då inte också mer sexuellt aktiv? Känns motsägelsefullt att peaken för aktivitet inte sammanfaller med när man har lust?
Iofs kan ju en hormonstinn tonåring känna
lust jämt och ständigt men är kanske inte sexuellt
aktiv åtminstone inte genom sexuella relation med en partner.
Kommer väl få varning nu för det här inlägget också, men ibland tröttnar man på all smörja!
Jag menar exakt det du skriver, tack och lov att det verkar finns en vettig människa i alla fall. Och ja, det kan hända att peaken för aktivitet sammanfaller för peaken för lust, men ville bara klargöra att det inte behöver vara så, och att jag därför var intresserad av att veta den exaka innebörden av "sexuell peak", men det det var ju en totalt omöjlig önskan här på tjockskallarnas forum...
Jag gav ett exempel på hur man skulle kunna definera begreppen för Hubbe, Jubbe, Ludde eller vad han nu heter, men det lästes inte alls tydligen. Och Stintan mal som vanligt på som nån jävla julgran om all sin erfarenhet och fattar inte den inte kan appliceras överallt, då utfallet hade kunnat bli annorlunda för en annan person, eller om miljöerna varit annorlunda.
Och nej Malcolm, jag är inte oskuld för den som vill veta, vad det nu har med saken att göra, då det som dsikuterades inte kräver sexuell erfarenhet alls. Hade jag dessutom haft en massa kunskap om ämnet hade jag ju inte frågat efter definitionen, eller hur? Dock är jag noggrann och tänker efter vad som medför vad innan jag uttalar mig, vilket jag reagerade på att ni inte verkar göra.
Ibland frågar man sig varför allt hela tiden blir sämre i landet, och ett svar på gåtan kan vara att personer liknanade en majoritet av de aktiva medlemmarna på odla.nu sitter vid makten. Människor som inte ens skulle kunna manövrera en barkbåt i ett badkar utan att ta sig vatten över huvudet