CITAT (Bee @ 08-03-2013, 21:30)

Och de övriga 363 dagarna behöver män inte bry sig om det våld deras bröder utövar mot kvinnor? Bry sig om vad deras vuxna bröder gör mot små barn? Bry sig om vad deras invandrade bröder gör mot sina döttrar i "hederns" namn? Bry sig om att deras dotter har lägre lön än grannens grabb? Att hustrun får lägre pension? Bry sig om att män får bättre vård än kvinnor? Listan kan göras lååång.
Behöver män verkligen bara EN dag om året för detta?
Jag förstår inte, ska jag som man känna skuld för att en del andra män är idioter?! Det enda jag kan göra är ju att själv föregå med gott exempel, och hjälpa folk så mycket jag kan, men har jag större plikt som man att skydda kvinnor mot idiotmän, än vad andra kvinnor har? Visst bör män bry sig om det, och likaså kvinnor, vilket båda bevisligen gör också. Men det låter ju väldigt vettigt med en sorts kollektiv skuld. När vi ändå är igång kan vi ju ta och leta upp Hitlers alla släktingar och uppmana dem att ta livet av sig pga av deras idiot till "förfader" en gång gjorde
Snälla säg att du brukade droger då du skrev det där inlägget. Tappar fan hoppet helt när jag ser vilka galningar det finns.
Redigerat av Anma: 09-03-2013, 09:56
Anledning till ändring: Inte tagit bort något, men detta är inte ok språkbruk!