CITAT (Motti @ 28-03-2013, 23:21)

Stintan nu får du ge dig !hur kan du sitta här på internet och göra ner mig totalt ?du har ju inte en susning om hur mitt eller min mans liv varit och vad vi gåt igenom .Tycker synd om dig som är så bitter Stintan och inte ha gehör för andras liv ett dugg .Du bara bankar på !ledsamt .
Jag har inte dragit ner dig någonstans och jag har fortfarande inget att vara bitter över. Du har ju knappast varit särskilt hemlighetsfull om ert liv och du får ha vilket liv du vill för mig men jag reagerade på den här meningen du skrev: " Alla har sina svackor i livet men man måste kämpa på ! ibland får man gå omvägar för att nå sitt mål det fick jag göra".
Om du menar att det är en svacka att vara långtidssjukskriven, sjukpensionär eller ålderspensionär med garantipension, långtidsarbetslös eller utförsäkrad och att man då ska gå omvägar för att nå sitt mål så är du bra cynisk. Är du medveten om att vi i Sverige har hundratusentals människor i den situationen som kämpar varje dag för sin överlevnad. Är du medveten om vilken stor ungdomsarbetslöshet vi har och att många av dessa unga blir sjuka av sin situation och därför hamnar i en ond cirkel. Självklart reagerar jag när du gör jämförelser med ditt liv. Det får du faktiskt ta.