Certifierad Trygg e-handel

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Sökresultat för

Produkter

Kategorier

Visa alla resultat

Välkommen som gäst ( Logga in | Registrera )

> Gammalt husvagn som sommarstuga
          silos
          Inlägg 10-04-2013, 07:53
          Länk hit: #1

Medlem
          Antal inlägg: 9 297
          Medlem nr: 6 292

Igår kollade jag försäljning av gamla husvagnar och hittade en som såldes för en krona.
          Så tänkte jag att,tänk om man (jag)kunde köpa en gammal husvagn för billig peng och ha den placerad någonstans i skogen eller till kantebn av skogen och så kunde jag vistas där med mina hundar från våren till hösten.

Förresten,kan man eller får man dra en husvagn med en mobedbil-epatraktor?

Citera

Nytt inlägg
          Svar
          Ugglemormor
          Inlägg 10-04-2013, 14:35
          Länk hit: #2

Gäster

Ja, natur och vatten, det kan jag erbjuda utan att någon lägger sig i det och ett regält rum med allt.....

Jag förstår din längtan ut, för även jag hade inte trivts i en lägenhet eller mitt i stan så värst länge....

Vi har en av de vackraste hamnar här på 5 min. körsväg och en vinterbonad lägenhet just där .... några minuters gångväg till den härliga låga sandsstranden...... kompiskram.gif .

Var på din plats och be om hjälp av dina nära innan du köper något sånt, det luktar skunk på långa vägar... tummenupp.gif ..

Citera

Skriv svarNytt inlägg
          1 användare läser den här tråden just nu (1 gäster och 0 anonyma medlemmar)
          0 medlem(mar):

Enkel version Datum och tid: 03-09-2025, 09:31

Startsida    Frågor & svar    Bloggar    Kalender    Köp & sälj    Forum    Kontakt & Info    Länkar    Vykort

Inne   Ute   Balkong och uterum   Växthus   Växtlexikon